338. Moodboard!

Weekend moadboard

Ik ben al twee weken verkouden en ik heb er echt echt echt genoeg van. Dus dit weekend neem ik rust, ik zet mijn bed aan het raam en hoop dat de zon binnenschijnt, zoals op de foto! šŸ™‚ Zondag ga ik met vriendinnen een dagje wellnessen bij Wuwei in Kortrijk. Ik kijk er enorm naar uit! Tussendoor ga ik wel nog wat klussen in ons huis, maar dat doe ik heel erg graag! Geniet van jullie weekends! Make it count!

Liefs

E.

Beelden: daily dishonesty, kinfolk en pia ulin.

Bedenkingen, opmerkingen of reacties?

