286. Inspiratie op donderdag !

defcollage

De werkweek zit er weer op voor mij. Vanavond start mijn weekend en ik ga er dubbel en dik van genieten, ’t zijn immers de laatste 4/5e werkweekjes die ik doe. Binnenkort start ik in mijn nieuwe job en dan zal vrijdag ook ne werkdag zijn! Ik ben┬ámomenteel helemaal into lentekleurtjes! Niet zozeer die fluo-trend die je overal ziet opduiken. Ik heb het eerder voor de snoepkleurtjes en meer specifiek voor roze! Wat vinden jullie van deze geel-roze combo?

Geniet van jullie weekends

Liefs
E.

Bedenkingen, opmerkingen of reacties?

