Vijfenvijftig. Talent!

Ik ben grote fan van fotografie! Zelf stuntel ik ook af en toe rond met een camera, maar een talent zoals Yngve Leyn ben ik zeker niet. Yngve zat bij mij in de klas op de hogeschool, maar ik ondekte pas vrij recent dat hij wel heel erg goed met zijn camera overweg kan. Leuk vind ik ook dat veel foto’s over zijn dagelijks leven gaan. Hij slaagt erin eenvoudige momenten op een zeer speciale manier vast te leggen!

 

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

 
Ik maakte een kleine selectie uit zijn werk. Vooral de foto van Gent en die van de zee vind ik prachtig. ’t Zijn dan ook twee plaatsen die me nauw aan het hart liggen! Ook de foto met de sigaretten vind ik geweldig (Ja, ik ben een roker). Ik hoop dat jullie evenveel genieten van de foto’s als ik!

E.

Yngve heeft geen website, maar je kunt heb zo bereiken:
FB: http://facebook.com/yngve.leyn
E: yngve.leyn@gmail.com
Wil je meer zien van zijn werk dan kun je hier terecht!

Bedenkingen, opmerkingen of reacties?

