Drieënveertig.

Verlofdag + regen = pannenkoeken en manicure! 🙂

Ik hou van mooi verzorgde handen. Ik vind het zelfs een must, zowel voor vrouwen als voor mannen. De laatste maanden ben ik redelijk verslaafd geraakt aan nagellak. Wat kunnen je handen er toch schitterend uitzien wanneer je nagels voorzien zijn van een mooi kleurtje. Ondertussen heeft zich al een mooie collectie opgebouwd in mijn badkamerkastje. Van robijnrood over turkooisblauw tot chocoladebruin, geen kleur is me te gek.

Nailpolish: HM - Going to the opera

Wil het nu wel zijn dat ik niet echt de meest geduldige persoon ben. Integendeel! En geloof me: nagels vijlen, lakken, drogen,… Het vergt echt wel enige kalmte! Maar oefening baart kunst en na vele keren vloeken en schelden lijkt het me stillaan te lukken om mijn nagels zonder veel zenuwinzinkingen te lakken! 🙂 Ik prijs mezelf gelukkig! 

 

E.

Bedenkingen, opmerkingen of reacties?

